One last word...



...Before leaving.
Eller ja, mer an ett ord blir det allt men ska halla det kortfattat. Snart aker jag, ska forsoka hinna med lite somn innan bara. Men for er som tycker det ar intressant kommer jag skriva och beratta om resan sa fort jag far nys om en dator med internet. Uppdateringarna kommer antingen pa www.resedagboken.se med anvandarnamn rebeccaeleonorah eller pa www.vagabond.se med anvandarnamn releonorah. Det lutar at att det blir pa resedagbokens sida for vagabondsidan har kranglat.. Blir det pa resedagbokens sida och ni vill ha ett mail sa fort jag uppdaterat ar det bara att ni hor av er och skriver er mailadress i kommentarsfaltet eller mailar mig, [email protected]. Bloggen kommer bli nagot lidande under ett tag framover.

So long, godnatt och Onska mig en trevlig resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0