The Final Countdown



Imorgon ar det D-day. Antligen och Redan! Det gar alltid i rasande fart mot slutet, men va fantastiskt roligt det ska bli! Underbart! (Detta kanns redan som ett av mina superlativinlagg. Harligt!) Det som kanns aningen skumt ar att jag ar klar. Jag ar i princip fardig att aka. Produktartiklar ska packas, lite mer klader, har cirka tio ting pa inhandlingslista annars ar nog faktiskt allting check! Det borde det inte vara, jag borde inte vara ens i narheten av klar men ja... Ta mig tusan. Jo. Prio nummer ett idag ar att fa benen vaxade, annars koola bananer. Hon gar tydligen att lara?!

Igar hade vi Isak, Ida, Leia och mormor har pa tacos- och singstarkvall, mycket trevligt! Kvallens hojdpunkt var helt klart nar jag fick battre poang an Isak pa Black Sabbaths Paranoid. En otroligt skon vinst. Javligt skon till och med! Jag (eller mamma, vi ar inte riktigt overens) fick vackra tulpaner av mormor och jag fick aven en fin liten citatbok, forskottsfodelsedagspengar och ett par orhangen. Hon ar sa sot, orhangerna var med grodor i for hon har hort pa radion att i Kina betyder grodor, valfard, lycka och aterkomst. Nar jag sen berattade for henne att resebolaget vi tagit hjalp av till var Ugandatrip heter Kihansi efter en speciell liten groda fran Uganda var hennes lycka gjord. Alskade mormor. Oh! Just de, men tanke pa min mormor sa kom jag pa att jag maste ringa min sota farmor idag med!! Far jag inte glomma!  Iallafall vart gardagen en lyckad, kanske lagger upp nagon bild sen.

Nu ska jag forsoka fa tag i Andreas och se att han ligger lika bra i fas som jag gor. He better da han aker redan ikvall. Kanner mig lite dum da han maste vanta pa mig ett halvt dygn i Nairobi, jag landar kl nolltre,nollfem natten till den elfte. Det ar tur att han ar som han ar, reder sig alltid! Karlek.

 


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åh, ni kommer få det helt underbart!=) Ta många härliga bilder så man iaf kan få njuta lite av er semester!=)



Kraaam

2010-02-09 @ 10:46:11
Postat av: Mariah

Njut resan till max och ha det så himla trevligt och mysigt nu. Säger som Jonna -Ta massa bilder! :)

Kramar

2010-02-09 @ 12:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0