www.weather.yahoo.com...

...Kan vara min absoluta favorit sida. Den har i alla lander jag varit de senaste aren gett mig den absolut basta prognosen, inte for att den alltid visar sol och trettio grader varmt utan for att den brukar vara ratt exakt. Sa, nar min basta vadergud yahoo nu visar regn och aska under tiden da vi aka vara i Uganda kan jag inte lata bli att utveckla en gnutta oro.. Jag ska inte pasta att jag har raknat med allt for mycket regn under de kommande tre veckorna. Jag har inte ens tankt att packa ner en regnjacka, vilket ju ar dumt. Det ska jag sjalvklart gora av manga olika anledningar, mer eller mindre skrockfulla, men i vilket fall som helst sa vander det upp och ner pa min lilla bild av var semester. Lite regn, fine, men aska och blixt - det ar jag lixom inte upplagd for. Men men, det ar forst den fjortonde det visar pa regn, alltsa nastan en vecka fran idag sa mycket kan fortfarande handa! Positivt tankande! Nu ska jag ringa frisoren. Kan inte forsatta ga runt i detta grona har!Jag spyr vid blotta tanken pa mig sjalv. Uuugh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0