27/1 2010

Ar dagen da jag ar ledig!! Efter 19 arbetsdagar i rad sa var det dags, sa imorn ar jag alltsa fri och vet inte vad jag ska gora med all tid som givits till mig..! Forslag nagon? Om det inte blir snostorm och rysskyla som det ryktas sa tror jag nog att jag tar mig en skidtur pa fjallet. Men det ar ju dessvarre ett ganska stort OM. Annars kan jag ju ta ett spinningpass i mina UGG's. Eller sola solarium med min koldtorkade hy... Eller sa kan jag proppa godis och chokladkaka som jag gjort mest (forutom att jobba) den senaste tiden. Blir nog bra dag! Det spelar egentligen mindre roll vad jag kommer gora, det jag kommer gora i tankarna ar att aka till Nairobi. 15 sleeps to go.



                       Afrikalove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0