irritation



Idag har jag varit irriterad hela förbannade dagen. Fan. Jag vaknade irriterad och kommer säkert somna irriterad också. Självklart, dalleläsare, så är jag trevlig som tusan mot gästerna - no worries =) Men i övrigt superirriterad. Är trött, frustrerad och less på folk som inte kan var ärliga. Vill man inte något säg det då! Jag förösker så gott jag kan. Jag gör mitt bästa för att vara en god vän, flickvän, dotter, syster, medarbetare... Allt vad jag nu är. Och jag har sagt till mig själv att jag ska fösöka bli mer positiv och bli bättre på att hålla kontakten med folk. En bättre människa helt enkelt. Vill man då inte att jag ska vara det, eller tycker man inte om mig - eller att vara i min närhet eller vänskapskrets, var god och tala om det! Är så trött på att folk är så jävla fega och inte kan öppna munnen och säga som det faktiskt är! Det tar betydligt mycket mer att känna det utan att få det konfirmerat än att få det sagt till sig. Så är det med det. Jag uppskattar ärliga människor - vad det än gäller!

Tack för mig.

Ps, Ja!!! mamma jag svär i detta inlägg men nu för tiden är det helt OK och godkänt att göra på detta viset för att förstärka texter. 2000-talet.


Kommentarer
Postat av: johanna

vem? vad? jag? ..nä, va? Man måste få vara de ibland vettu. irriterad alltså!

2010-01-23 @ 17:51:00
URL: http://ikapstaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0