tankar som gar...

Idag ar det den 14 januari, vart beraknade forlossnings datum. Dagen da eventuellt en liten angla skulle ha kommit. Va snabbt tiden gar.. Och vad saker kan andras fort. Ofta blir det inte alls som man trott eller tankt - men aven fast det kanske inte kanns sa ibland, sa kan det faktiskt bli bra anda. Aven fast det vissa dagar ar lite tyngre an andra. Hade garna haft min panna mot min alsklings trygga famn och kanna karleken... Fatt mysa ihop i soffan och ha ett av vara underbara samtal. Ah va jag saknar dom. Har inte pratat med Andreas mer an samanlagt fem minuter sen han akte tillbaka. Visar statusen i vara liv for tillfallet. Jobb. Jobb. Jobb. Och imorgon aker han till Tyskland fram och tillbaka over dagen. Men jag ska allt annat an klaga, om 27 dagar aker vi mot starten till en av vara livs basta resor och om 28 dagar pussas vi i Nairobi. Sa som sagt jag ska inte klaga. Det kunde varit betydligt mycket varre, men onska far man ju alltid... Och dromma.

Nej nu ska jag kolla pa antikrundan fran Hoganas. Kul.





Update; uuuuuh, mina fotter luktar langt ifran hallontarta! En dusch blir det!


Kommentarer
Postat av: johanna

Vännen! Jag trodde det var imorgon, tänkte faktiskt på det och främst på dig och Adde. Men starkare än ni får man leta efter vill jag lova, som ni har rest er kan man inte förvänta sig av någon. Så jag känner mig stolt över er och vet att er framtid kommer bli underbar.



Och denna framtid börjar i Afrika. Jag är inte där än, men längtar redan tills ni kommer och hälsar på!

2010-01-15 @ 00:29:17
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: mamma

Mina tankar var hos dej och Andreas hela gårdagen och jag tände ljuset vid tavlan.Kram

2010-01-15 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0