tidig morgon med CM


Det är inte soluppgången på bilden som nämns i texten

Sitter och ruggar ihop mig med mitt morgonelexir i receptionen och njuter av tonerna till min favvo pianist CM klingade, vibrerande från spelaren. Wonderful tonight. Min & Andreas låt. The one and only. En klassiker. Utsikten är slående. Måste ha Sverige vackraste arbetsplats?! Solen är påväg upp bakom bergen och dess strålar sprider sig på siljans rykande is. Rimfrosten på fönstren glittarar som i en disney film, rönnbärens blodröda färg gör det magiskt och jag bara andas. Underbart. Men snart börjar ut-checken och jag ska börja få upp lite action i kroppen. Men tills dess ska jag njuta lite till... Bara en liten stund till.... 

I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.
And the wonder of it all
Is that you just don't realize how much I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0