VAM

Halssmycket jag kopte pa Dalecarlia fran Kreativ Insikt. harmoni. sinnesro. frid.



Jag vam:ar. Vard Av Mig... Skulle jobbat nattklubb idag men kanner mig overrisig. Kan vara vinterinfluensan, kan vara vinterkraksjukan, kan vara alldeles for mycket jobb. Hur som helst sa har jag ont i kroppen, ar svullen i ansiktet, fryser, svettas och kanner mig allmant ynklig. Detta innebar att jag baddar ner mig i varldens, kanske, mysigaste filt i soffan och bara vilar och sover resten av dagen. Kanner en stor karlek till Morgan och Jessica som fixade sa jag fick vara ledig utan att jag ens bett om det. Tack! Imorgon ar jag tipptopp igen! Sen far ni, readers, hjalpa mig att halla tummarna for att grannarna nedafor oss tar det lite lugnt snart.. Dunka dunka i hundranittio under golvet. Vaknade till det kl nollnie,nolltre imorse och sedan dess har det gatt mer eller mindre non stop. Woho! vecka fyra pa hogis. Valkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0