Höstens schema...

...Har en tendens att bli lite taight. 14/8 jobbar jag sista dagen på Dalecarlia. 19/8 åker jag tillbaka till Kina. 5/9 startar första Kina Runt gruppen, de åker hem den 19:e samma månad. Dagen där på kommer höstens andra Kina Runt grupp och stannar till den 3/10. Den 4/10 ska jag ha en, för mig ny typ av resa. Södra Kinas Pärlor som enbart går till ställen där jag inte varit. Det ska bli enormt kul men sätter också en stor press. Den 14:e åker dom hem. Då har jag cirka två veckors vila till den 30:e då det bär av till Vietnamn, Hanoi för ytterligare en, för mig, ny resa. Vietnamn runt inkl. Siem Rep, Kambodja. I denna resan är det inte bara nya städer utan två helt nya länder som jag ska presentera för fjorton förväntansfulla människor. The pressure is ON! Vietnam resan kan bli hösten/vinterns sista resa. Om inte så kommer jag åka tillbaka till Hanoi och ta emot en ny grupp den 21/12 och hålla grupp över jul- och nyår. Frågan är om jag vill det..? Det är något jag får fundera på samtidigt som jag ska försöka samla kraft till trettionio dagars jobb utan att vara ledig någonting mellan. Puh! Relax.?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Citat Rebecca "Vila kan man göra när man blir gammal, stress on! =) "



SÅ kör, bara kör:)

2010-07-29 @ 10:08:02
Postat av: johanna

Äh, du har ju typ en halv månad ledig... Tänk på mig, jag är student jag är aldrig ledig, höhö :)

2010-07-29 @ 13:31:33
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: johanna

Förresten börjar vi bli gamla nu... Illa!

2010-07-29 @ 13:31:58
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0