God damn,

I knew it! När jag gick in på kinakulla o såg att jag fått en till kommentar på det senaste inlägget tänkte jag direk, Fan. De är Jonna som skrivit o klagat på att jag inte uppdaterat på länge. Hade jag rätt eller? Mmmhm. Korrekt. Man känner sina löss på gången som min mor brukar säga. Eller? Anledningen till dålig uppdatering är som vanligt att jag har grupp. Sista för säsongen. Efter det åker jag hem, skulle ljuga om jag sa att det inte ska bli skönt! Miss purjolök, jag kommer till Gbg typ alldeles snart. Är det OK eller? Nu måste jag kila ner till lobbyn och hoppas på att inte spöregnet tar ner allas humör. Vi ska vara ute hela dagen! Wooho!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Japp, det är så jag är!:)



Men du ok, Göteborg det låter väldigt trevligt. Men jag har inga förhoppningar, man känner ju sina löss på gången som din mor brukar säga!

2010-06-22 @ 07:28:01
Postat av: Jonna

Ja då känns det lite mer troligt. För jobb drar mer än att träffa sin vän.......;)

2010-06-22 @ 11:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0