Jaja...

...jag kommer! Men när vet jag inte. För att svara på kommentarerna till förra inlägget.
Tess, jag lovar - jag kommer hem.
Johanna, jag har också varit på CT flygplats och den är typ en miljard gånger bättre än Qatars. Den är på riktigt hemsk.
Mamma, jag saknar dom med och frågan var inte om jag skulle hem eller inte, utan mer - hur mycket pengar jag skulle lägga på en biljett. Och jag hoppas att hostel Casa de Karlstrom kostar lika billigt som förra året, haha
Jonna, Näää hur mycket jag än skulle vilja har jag fortfarande min grupp på midsommar. Men du får gärna komma till Shanghai och fira där med mig! Flyg aeroflot - jag gör det när du gjort det! Dessutom flög vi Kenya airways, som ägs av KLM, så jag skulle slippa flaxandet! =)

Annars är jag riktigt riktigt riktigt less på att vara här nere i Shishi nu. Tror jag åker hem i eftermiddag. Ingenting här blir gjort och ja. Andreas verkar ha rotat sig ordentligt och kommer nog inte tlllbaka till Peking under detta året. Less är det enda jag kan sammanfatta det med. Less. Less. Dubbelless.

Kommentarer
Postat av: johanna

Men gummsan då... olessa till dig nu och kom hem!



Och ja på båda frågorna. Jag gjorde det själv och jag har på toooook för mycket fritid...

2010-06-11 @ 07:35:33
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men har ni två lägenheter nu eller hur bor ni egentligen? Väldigt farande...!? Vart är du nu liksom!? Hade gärna kommit till Shanghai till dig det vet du!

2010-06-11 @ 20:37:37
Postat av: Jonna

"Jaja....Jag kommer.." Askungen? fick bara en sådan känsla att du hade den tonen på det när du skrev det..;)

2010-06-11 @ 20:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0