Love being back...

...home! Landade på Stockholm, Arlanda flygplats sexto,tjugofyra igår eftermiddag och sedan dess har min tid mest gått till att älska Sverige. Fan va fint vi har det! Och det kommer jag garanterat fortsätta tycka i iallafall en vecka till, eller så länge solen skiner. Ser dessvärre ut som det börjar blåsa upp till regn utanför fönstret på Palandergatan så det kanske blir ett abrupt slut! Ih. Idag ska jag in till stan och lämna medicin till en gammal gäst och sen blir det nog till att strosa runt medans Adde har ett möte med Eliza & Phi. Senare ikväll åker vi till Göteborg där Jonna och farmor ska besökas. Även där blir det dock att slå av tiden på stan medans herrn sitter i möten. Köpenhamn ska även det avklaras. Nu ska jag lägga mig och slappa lite i soffan, vakade fyra imorse och det börjar kännas redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0