macbook...

...eller macbook pro? Har redan bestämt mig för att jag åker till Hong Kong för att köpa datorn (och samtidigt passa på att fira Andreas på sin födelsedag) men nu är frågan vilken av dom? Air kommer jag aldrig ha råd med varje sig jag vill eller inte, utan de är de andra två som står kvar som alternativ. Provkör Addes pro just nu - därav den korrekta svenskan med å, ä och ö! och den känns riktigt bra. Något hård i kanten kanske. Något. Men macbooken kanske känns lite plastig? Har jag hört... Är den lika bra? Krullkarlsson, vet du?? (ps, Adde har inga såna tishor kvar här - alla är skeppade. Sorry!) Yea well, jag vet att mina problem fortfarande är väldigt små och för många av liten vikt men iallafall hade det varit fint med lite feedback! Please.. I övrigt ska det bli riktigt kul att åka iväg imorgon iallafall, har bokat hotell nu också. Dyrt men fint och förhoppningsvis värt det. Ville man ha frukost till skulle det kosta 900 sek extra per natt. Jag vart helt plötsligt inte morgonhungrig.... Vad måndagen kommer att innehålla är lite hemligheter (Adde, jag säger nada) och ännu fler ovissheter. Allt beror på väder och vind och självklart vad herrn vill föra sig med. Jag tror och hoppas att det blir kanon! Ska ta massor av bilder, har hittat laddaren till herr Nikon nu så han har äntligen vaknat ur sitt ide, hurray! Nu blir det mys med svenskfilm. Luftslottet som sprängdes, har fortfarande inte sett den så det är dags nu. På återskrivande.

Kommentarer
Postat av: Fredda

Macbook Pro, självklart! :)

2010-06-05 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0