var det...

...en komplimang? Igår efter att vi gått och lagt oss och släckt lampan strök Andreas mig på kinden och sa Mmm, du är faktiskt ganska söt när det är mörkt! Tack du sa jag. Super gulligt. Verkligen.

Dagen har gått i vattnets tecken då det vart översvämning i typ hela lägenheten/kontoret då sladden från tvättmaskinen hoppade ur och ca trettio liter vatten slungades ut över golvet. Aktivitet. Joanna och Jesper med moppar och jag och Adde med handdukar. Nu är det torrt och rent och alla äckliga flygmyror är utrensade. Skönt. Vart en invasion igår då städerskan tappade hjärnan och inte fattade att man inte kan ha öppna fönster och dörrar efter skymning. Uuuh. Massmord utbröt. Nu är det matdags och jag hoppas att And-trades morgonmöte snart är slut, klockan närmar sig trots allt tre. Laters.


Kommentarer
Postat av: johanna

Haha, sant. Men den där opålitligheten verkar smitta för han har ju gått och blitt så förbannat upptagen. Pust. Så nu är jag själv en hel dag, så jag tänkte försöka =) Hoppas de blir klara med mötet :)

2010-06-10 @ 10:27:13
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0