Afrique


hmm

Eller iallafall en minibit av Kenya och en bra del av Uganda och Sydafrika. Jag kanner att det kan vara dags for en uppdateringa av resan jag varit ute pa, om det skulle vara av intresse?! Tankte skriva utdrag fran min dagbok och lagga upp tillsammans med matchande bilder... Later det som en deal?

Nu ska jag upp ur sangen, ata frukost och forsatta forsoka fa tag pa Andreas som inte hort av sig pa hela dagen, jaaaa klockan for honom ar faktiskt fyra. Inte bra for min stackars oroliga lilla sjal. Babbiss var aaaaaaar du? Missar dig!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kan inte vänta längre, ut med det!

2010-03-09 @ 11:19:04
Postat av: Joanna

är det Adde som sitter och vilar där bredvid busken??

2010-03-09 @ 15:13:51
URL: http://joannaland.blogg.se/
Postat av: A

Känner du inte igen min smäckra bakdel joanna? ;-)

2010-03-10 @ 18:38:13
Postat av: R

Hahahaha, Adde - de var val det hon gjorde??!!

2010-03-11 @ 14:29:12
URL: http://kinakulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0