damn!


Asics gel-kayano 15, en riktig booster?

Insag precis att det ar sondag idag, vilket innebar att det ar mandag imorn, vilket innebar "nytt liv" start. Jag tror jag redan vet hur lange det kommer halla.... Typ skitlange, eh. Tog i och for sig ett bra forsta steg idag da jag investerade i halsan genom att kopa ett par snordyra gympadojor. Har ju faktiskt ocksa bestamt gymdejt med mina anda vanner i leksand med. Och laddat ipoden. Hmm, vem vet kanske blir bra denna gang. Borde nog till och med borja med min detox igenom fran och med imorn. Och kopa en sportbh. Ja, de borde jag. Bra Rebecca, bra! Tank positivt - kann att du redan gort. Mmm... Haaaaarlig mandag det kommer bli, mumsig detox, svettigt gympass, nya skor som inte kommer skava... Yes! Just can't wait! V. 10. Jag kanner det kommer bli en grym vecka. Grym.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

rebecca vecka 10 alltså, känns som att du fått inspiration från den stora friluftsmannen Peter sjutjugo! Kan det stämma?



2010-03-08 @ 11:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0