honeys - I'm home!

Jag har haft en helt helt helt helt heeeeeeelt underbar semester! Helt underbar!! Jag har kanske varit något av fruktansvärt dålig på att uppdatera allt som har med uppdatering att göra, men ska gfixa det lite retroaktivt nu i veckan. Ska ska ska. Men inte idag, nej nej! Bilder har tagits, cirkus tretusen finns på minneskorten och nästan lika många har raderats. Ska sätta mig ner och rensa ytterligare någon dag också. Blir trångt på hårddisken annars.

Har alldeles precis bokat biljett till ny resa - Kina. Kanske inte super upphetsande, har ju varit där förr då.. Men artonde mars lyfter planet med mig i på nytt, ska bli skönt att komma hem och vara med Andreas igen. Ska även ner till Xiamen och se om det verkar bobart. En eventuell flytt är alltså på G, dessvärre (för vissa) inte till Sverige. Vi har sagt, idag, att det nog är dags att sluta se vårt hem som ett tillfälligt hem - det är ju trots allt vårt enda hem. Jag är så ressugen! Måste bara skriva det. Jag veeeet att jag reser endel, men kinaresandes räknas lixom inte - det är bara dyrt inte riktigt resigt, så jag sitter och kikar på nya resemål hela tiden. Jarrod med flickvän (de vi bodde hos i Sydafrika) vill att vi ska åka med dom till Malaysia och Singapor i oktober. Mormor vill till Island, jag vill spendera sommaren med ö-luffning på de grekiska öarna... Många möjligheter, endel beslut och riktigt mycket pengar som lär sparas! Men kul ska det bli, vad det än blir.

Step one - Project runway.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit i Xiamen Beckis! Men jag minns inte riktigt vilken i raden av städer det var...haha. Hem å kolla i fotoalbum =)



Kul att ha dej hemma så man får läsa lite blogg igen.



Kram love!

2010-03-08 @ 10:51:38
Postat av: Joanna

Visst kommer jag vara i Bejjan åker upp i slutet av mars och åker ner till Shihi igen i mitten av april, då ska vi ner och göra ett nytt försök med Xiamen :)

Hoppas på bättre väder och lycka då hihi Annars får det bli bejjan och shishi fram till sommaren och Xiamen till hösten, hade tänkt plugga på Xiamen university, men får se tar en dag i taget



När ska ni ner till Xiamen?! Innan din första resa i mars?



kramkram

2010-03-08 @ 17:14:55
URL: http://fabriqueenchine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0