I did it!

Efter inlägget igår så fick jag faktiskt igång mig själv. Fixade och trixade i sovrummet som jag ska göra klart idag. Men woooops, shit! Kom på NU att tvätten fortfarande ligger kvar i maskinen. Skit också. Hm. Yeah well, iallafall så håller jag på att försöka fixa lite fint här hemma. Det känns som det går sådär, vi har ju dessutom en inneboende här nu också, Dan som Adde inte riktigt kunde säga nej till. Hans rum går nu mer under namnet Dangeon. Ni fattar Dungeon + Dan = Dangeon. Haha, kul. Anledningen till detta är att han inte har nå lampor knappt där som funkar så det är alldeles mörkt och han sitter där mest och trycker och kryper ut i ljuset lite då och då haha. Hur som haver så är han en slarver och har inte riktigt koll på... Saker. Han kom t.ex här om dagen och frågade vart jag köpt de där gröna som är så bra för håret a.k.a min svindyra hårinpckning som jag hade lämnat här och fick slänga igår. Tom. Aja, så kan det va. Jag gillar Dan, tro inget annat - fick precis en släng av dåligt samvete här och funderar på att ta bort det jag skrivit, men nää. De får stå kvar! Det jag ska göra idag är iallafall att skicka ut inbjudningar till min födelsedagsfest på fredag, bestämma restaurang och klubb och kika på klädval, både till födelsedagen, candys show och min fest. Fixa i lägenheten så den är fin och mysig tills imorn, ut på stan och få benen vaxade, köpa blommor. Baka tårta. Jag tror dätts it. A och O känns iallafall att jag ska ta reda på tvätten, eller ja - tvätta om den. Ja, just det! Jag skriver med åäö igen. Trevligt. Får se hur länge datorn vill hålla den svenska inställningen denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0