Jag tar avsked...



....Till mig själv som tjugofyraåring. Sista blogginlägget som youngster. Huuuujeda mig. Eller inte, det ska bli askalas att fylla d big twentyfive! Mycket kul. Jag älskar att fylla år..!! Om någon missat det!? För att fira min sista dag som gangster så har jag typ storstädat lägenheten, vaxat benen - vilket denna gången gjorde olidligt ont, köpt blommor, fixitrixat i sovrummet så det blev mer sovrummit och varit nyfiken på Andreas smusslerier i smyg. De sista timmarna vakar jag in med cambozola ost, Björnekullas ekologiska apelsin- och flädermarmelad, kex och äkta The Great Wall vin. Tur att man snart ska växa upp!

Kommentarer
Postat av: johan

välkommen till rätt sida strecket då. närmare 30 än 20! grattis, i förskott... :)

2010-03-23 @ 18:29:55
URL: http://cogitabundus.blogg.se/
Postat av: Natalie

Grattis på födelsedagen! :)

2010-03-24 @ 20:43:03
URL: http://blackdiary.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0