precis som jag trodde...

...sa ar jag forkyld idag. Snuvig och ont i bade huvud och nacke.

Igarkvall vart en biljett till Jinjiang bokad sa imorgon bar det av. Xiamen ska aven det avverkas och da hoppas jag pa sol & bad. Ska bli kul att antligen fa dit och kika. Den tjugoattonde bar det av till Peking igen, stannar till den andra efter det blir det ater sikte mot sodra kina speciellt HK. Aven Macau? Lat oss hoppas pa att detta blir bra. Jag hade hellre spenderat min lediga tid i Thailand eller Malaysia men jag gav upp tanken pa det, ar inte tillrackligt tuff for att aka sjalv. I vilket fall som helst sa tanker jag bada om det sa ska bli i nagon vattenpol, sa idag ska jag pa bikinijakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0