som igar fast lite annorlunda.

Igar och idag var nastan lika. Fast lite olika. Starbucks till lunch, shopping pa mango, slurpa sol... Efter det skilde det sig nagot. Igar at jag middag pa Boccata med Joanna & Susanna och idag at jag pa en Thairesto i Nali Mall med Sophia. Till och med en flaska vin gick ner. Myckte skvaller och en trevlig kvall. Dessutom kopte jag aven tva par skor. Sen jag kom hem har jag chittchattat med Dan och nu hanger jag har, vid datorn. Sovrummet ar for varmt, ac:n jobbar pa, vardagsrummet funkar. Duntacket har helt klart gjort sitt. Svettigt varre! Imorgon ska jag mani- & pedikyra pa fm och sedan blir det lunch med Joanna och pa kvallen kommer jag gora bort mig pa capoeiran. Blir nog bra. Dagens kansla har genomgaende varit fagel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0