Hela min person

...är trallvänlig! Vet inte hur jag annars ska förklara det. Skönt att vara hemma igen, fast det är seriöst griskallt! Hur som helst, jag har under den senaste månaden börjat komma på mig själv med att gå runt och klappa händerna...!! Tack och lov till musik, men vf! Nu senast då jag drog igång Från och med Du - händerna fick ett eget liv! Klapp klapp klapp. Låtmiginteslutaklappaminahänderklappklappklapp. Som en bäbis på rytmikgympa. Låten efter Ocean Spray, samma sak. De går inte att hindra. Jag har till och med strövat runt på Vietnams gator nynnandes och klappandes i händerna och haft folk stanna och glo, velat ge mig en slant? ... Jag tror seriöst jag börjar bli störd! Att jag nynnar och sjunger för mig själv är åkej, de gör många i Asie men handklappningen. Not so much.

Kommentarer
Postat av: A

Ja du är lite störd. :) Men det visste nog dom flesta, nog däför du inte fått några kommentarer hehe



puss ;)

2010-11-17 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0