I löööööv



...surprises!
Igår när jag skypade med A så sa smilade han fram att han hade en grej till mig. Ooooh sa jag med det största leende du kan tänka dig, vaddå? Du får gissa - så här ser påsen ut. Han håller upp en påse framför kameran och jag synar den. Mellanstor, vit med gröna typ marimekko liknande blommor på, något fyrkantigt verkar ligga i.. Öööh. Skor? Frågar jag - i vetskap om att det till största sannolikhet inte är det. Nä. Ett armband? Nä. Okey, ja kan inte - säg! Nej gissa nu! Aja, hmm. Örhängen...? Neeej. Kan du verkligen inte? Nej! Jag kan inte.... Säg! Jag är jätte nyfiken! Äntligen ger han efter och upp ur påsen fiskar han en språjlans ny Ipod Nano 6th generation. Taaaaaaaaaack! Underbara människa! Min gamla Ipod gav upp precis innan jag åkte iväg på resan så detta var det absolut bästa jag kunde fått!!! Tacktacktacktacktackpusstacktacktackkrampusstack!


*Shout out;
Grattis till Tomas och Fia som natten till lördagen födde lilla Texas. Även fast du, Tomas troligtvis inte kollar bloggen så önskar jag er all lycka tillsammans med ert under även här.

Kommentarer
Postat av: johanna

Grattis min lilla banan. Det är bra att han tar hand om dig när inte jag kan. =)

2010-11-08 @ 23:03:41
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: mickis

Hej R!



Du undrar nog varför jag skriver, ja men så här är det! Jag såg din blogg av nån slump för ganska längesen och kollar den lite då å då eftersom det verkar som du har ett roligt liv långt i från dalarna.

vilket jag längtar efter också, och flyttar runt i en ryggsäck tills jag hittar var jag vill bo:)



jag är lite nyfiken på vad du jobbar med, kan du inte berätta lite? jag har inte riktigt förstått!



ta hand om dig!

2010-11-09 @ 22:13:04
URL: http://mikaelafalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0