It's you and me



...Rudolf!
Vi med de röda näsorna.. Genomförkyld och feber. Igen. Vart kanske inte direkt frisk från förra gången men nu small det till på nytt. Dag 33 är just avklarad och i och med att jag tog på mig ytterligare en resa tidigare idag har jag 14 dagar kvar tills jag får en veckas ledig innan ännu en resa. Kanske inte så konstigt att kroppen säger ifrån och att jag börjar känna mig riktigt riktigt riktigt trött....!? Speciellt inte när det är 12 grader och spöregn ute och de kläder jag har med är mer anpassade för 20 grader och sol. Dessutom, för att göra det hela lite bättre, är vi i en Unesco-skyddad stad för tillfället så man får inte slösa på elen vilket innebär att det inte är någon värme på hotelrummet. Grattis.

Jag bjuder på en bild på mitt nya hår, rätt nöjd denna gång faktiskt. Way to go Ken!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men gumman!!!! Nu tycker jag jag riktigt synd om dej. Du som längtat så efter denna resa... Man vill ju vara frisk när man ska uppleva nya spännande platser. Och så ska du jobba också... Skruttan :(

Skickar en värmande kram till dej

2010-10-08 @ 19:31:58
Postat av: johanna

Håret blev i alla fall riktigt fint! Hejja hejja, igen!

2010-10-08 @ 23:47:26
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0