Brazilian

...blowout.
Antagligen är ni, som jag, redan trötta på att läsa om detta fenomen men erkänn att ni också, som jag, vill prova?!? Jag står mållös inför detta och tanken på hur många timmars slit och tjat och gnat det skulle kunna bespara mig... Jag måste prova! Inga fler kommentarer om att jag alltid är sist! Sen. Seg. Långsam. Inget mer vakna upp med lejonman... No more Miss Caveman! Dessvärra verkar det inte finnas i Kina ännu men om jag har någon frisör som läser detta då är detta riktat just till dig : Lär dig BB och kom hit ögona böj! Jag lovar att hooka up dig med några av Peking och Shanghais bästa frisörer så får du visa vad du går för. Rock On! Okey? Så, känns ju bra det där. Nu kommer det inom kort till en ort nära mig.

Kommentarer
Postat av: mariah

du är inte sist. jag hade ingen aning om att man kunde göra sånt. Undrar om det sliter mkt på håret?

2010-09-15 @ 19:11:47
Postat av: johanna

Inte jag heller. Fattar fortfarande inte vad det är :)



Annars får jag tacka för din oerhört skarpsynta analys. Svaret ligger på en nivå bortom det du kan tänka dig. Den enda tröjan passade nämligen inte till de enda byxorna som fungerade - så jag bar en skjorta som jag hittade längst in i den berömda klänningsvaktaren, modell nattskjorta. Tänk Karl-Anton. Jag var vacker :)

2010-09-15 @ 19:36:53
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: cisci

du får komma hit. det finns en jätte bra frisör som gör det här i närheten av karlstad. :)

2010-09-15 @ 20:20:14
Postat av: mamma

Neeeeej!!! Inte du också. Räcker det inte med att Isak har rakat av sej sina lockar? Ska du behöva räta ut dina också. Dom är så fina...för det mesta iallafall ;)

2010-09-16 @ 08:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0