Go GG



...Go Go Go!
Ni missar väl inte att det är premiär för Gossip Girl säsong fyra i afton? Amerikansk afton. Detta innebär att ss4ep1 går att streama från imorgon. Lycka! Vad kommer hända? Lever C? Har Nate blivit ännu snyggare? Är det möjligt att Nate har blivt ännu snyggare? Kan Nate blir snyggare? Kommer Nate hoppa ut genom datorn och berätta, med sina charmiga leende, hur snygg och fantastisk han tycker att jag är? Och sedan be mig åka väg på en romantiskt get away med honom? (Adde, självklart skulle jag dissa honom! Daaah!) Vad kommer att ske? Vad kommer Paris ge oss? Hur många kläduppsättningar har Serena som kommer göra mig grön av avund? Åh älskade program, välkommen tillbaka.

Behöver jag säga att jag är ett GG fan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0