I'm hooked


...and totally lost.
Jag försökte avstå, säga nej. Av ren princip och evishet men jag klarade mig inte ända fram. Jag pratar om The Twilight Saga. Själva grejen med en tjej som blir kär i en vampyr och sedan bästa vän med en varulv är ingenting som tilltalar mig - på någon nivå. Trodde jag... Nu är jag två böcker in och kan inte vänta tills jag får kasta mig över den tredje, Eclipse. Det är förutsägbart, enkelt, osannolikt, romastiskt, vackert, förkrossande och underbart. Stephenie Meyer - tack!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Även jag försökte att motstå det hela, tyckte att det verkade fånigt. Ingorerade kompis Eva som tjatade på mig att läsa böckerna. När jag väl började var jag fast. Nu har jag läst alla fem böcker två gånger och sett filmerna x antal gånger. Men böckerna är såå mycket bättre än filmerna. Jag är på väg ut ur mitt Twilightberoende, men jag kan trilla dit när som helst. Det krävs inte mycket för att jag ska tippa över kanten... Löööv it!

2010-09-17 @ 10:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0