Varför ska det

...alltid vara så svårt att välja kläder? Jag har, som många av er redan vet, ett jädra besvär så fort jag ska välja kläder. När har grupp tycker jag det är ännu mer besvärligt. Tänker alltid på att det inte får vara för kort, för djup uringning, för kontigt stylat osv osv. Och dagar som denna är extra svår. Temperaturen kommer ligga runt 25 grader men det är stor risk för regn... Ugh. Vi ska både turista och shoppa... Aja, ska jag inte gå naken lär jag skynda på lite nu! Ha en fin torsdag - snart är det helg!

Kommentarer
Postat av: emmi

sv; jaha vad roligt! :)

nä det är sant det med skorna, 180:- är inte så mycket pengar, och skorna är åtminstone sköna :) får se om de finns i butik annars får skojakten fortsätta.

ha en fin dag ♥

2010-09-09 @ 15:39:08
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0