What a


Bild från gårdagens bakisshopping. Lyckat.


...day!
SD fick för många röster (men jag håller med min kloka vän joanna på den punkten) och jag har suttit i taxi i minst fem timmar idag. Utan att skämta. Snart lov här borta och innan lovet får alla köra med sina bilar, oavsett reg.nr på bilen. Och alla måste uppenbarligen köra också. Jäkligt bra. (!!??!!) Igår åkte förra gruppen och idag kom den nya. Nu gäller det att hålla tungan rätt i mun och komma ihåg vad som är sagt och inte sagt så jag inte upprepar mig om vissa saker och helt glömmer bort andra. Blir dumt. Nä, jag har ärligt talat haft en skitdag och vill bara gräva ner mig så jag tar och gör det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0