Pure happiness



Fick ett lyckorus när jag gick in på denna bloggen i dag, var i från jag har lånat bilderna ovan. Är det någonting jag älskat så länge jag bara kan minnas så är det såpbubblor. Eller egentligen allting som glittrar men det är något speciellt med just såpbubblor. Under perioden då lunarstorm var hett som gott kaffe var t.o.m mitt användarnamn glitterbubblan. Och även på skunk tror jag. Hur som. Det är det stort gilla på bildkollaget i alla fall. Och egentligen anledningen till att jag skriver.

Bra dag idag. Vår/försommar i luften och glad grupp. Dock en jädra skitförkylning plus tandvärk som molar men det är säkert bättre imorn. Nu ska jag googla glitter och rosa innan det är dags att stänga de melerade.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Happy, happy dubbelhappy :)

2011-04-13 @ 11:13:00
URL: http://jlu.blogg.se/
Postat av: Mariah

kan du inte berätta vad du har för dig? jag är dubbeltrippel monster nyfiken juh!!!!!!!!

2011-04-13 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0