Today's





Jag går runt i en blandning av lyckorus och total utslitenhet. Tjugofem in a row. När ska jag fatta att jag inte kan köra på i 190 längre!? Tydligen var det inte igår. Eller förrgår. Och säkerligen inte imorgon heller. Well well, näst sista dagen ute på ett tag iallafall. Sex dagar kvar innan en veckas ledigt. Moffade jordgubbar till kvällsmat igår efter dåligt samvete för att ha tystat gruppen på grund av matvanor. I bland har jag en stark känsla av att jag lider av tourrettes.. Any how,  köpte ett halvkilo (?? en sån låda man köper utanför konsum... fast i Kina. Ett halvkilo? Ett jin....?) jordgubbar, fem bananer, två äpplen och tre mandariner. För 30 yuan. 28 sek. Det satte jag ett gilla på. Nu är det dags för frukost och sedan ska jag rocka silke och gamla stadsportar.

GLAD PÅSK, veckan efter - men säger som Joanna, det märks inte här. Påsken that is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0