ELON



Ah men fine! Jag kanske gått och blivit kräsmagad - eller så kanske jag blivit gammal. Vad som, hur som. Säg vad ni vill men jag kräks av ELON reklamen som går på TV nu. Jag tycker den är fullständigt vidrig, inte tjänar något syfte och jag blir..... Inte fan vet jag. Men typ stött. Äcklad! När jag ser den. Någon vidrig gammal gubbe som ska jobba som psykolog som viftar in och ut på tungan och smeker sig på brösten.. Ah men seriöst, vem vill någonsin se det? Hade vi fått se en reklam där en ung snygg tjej (eller kille) som gjorde samma gester så hade det väl blivit ramaskri? Men nu.... Nä nu får de va, tydligen... Blir det kul bara för att det är en äldre man som mest ser skvatt galen ut som håller på och har sig. Nej fy fan. Uäck! Kräks gör jag. Kräks!

Kommentarer
Postat av: Cisci

Usch, jag hatar hatar den reklamen. Fattar inte hur Elon tänkte här?

2011-09-03 @ 20:58:39
Postat av: AeOe

gillar inte heller den reklamen!

men jag gillar inte heller att du slutat blogga... :-(



;-)

kram, kram

2011-10-27 @ 14:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0