It's for real



S
itter på jobbet och drömmer mig bort till nästa sommar i Augusti. Till mitt Bröllop. (Iallafall tror vi det blir Augusti. Det ska säkerställas inom kort.) Anledningen till att jag drömmer på jobbet?! Jobbar bröllop. Eller det är ett stort, vackert bröllop på hotellet i skrivande stund. Underbart verkar de ha det. Alla är finklädda, brudparet strålar, vädret är riktigt fint och hela jag uppfylls av lyckorus. Nästan så pass att det tar bort inflammationssmärtorna i ryggen... Almost... I alla fall, kära vänner som ska medverka på mitt bröllop. Eller mitt och mitt. Mitt OCH Andreas bröllop. Jag har en riktigt viktig sak att säga. Jag vill inte, jag upprepar och poängterar inte bli lyft och slängd i luften. På riktigt. Verkligen inte. A big, huge!! NoNo. Det var bara det. Tack.


Kommentarer
Postat av: Maja

Åh.. Vi som har övat på det! Hela kräftskivan kastade vi folk i luften för att se hur det skulle gå.. Vad ska vi NU hitta på? Förresten, om ni inta har hittat något ställe att vara på kan jag rekommendera dnna hemsida, www.svedala.se, har hört att det är något alldeles extra :)

Sen ytterligare en sak. Jag har praktik i Dalarna v.41 till och med v.43. Så jag tänkte att jag först skulle få se dig med stormagen och sen hinna få ut ungen också på den tiden så jag hinner se miraklet också :) Så nu har vi en deal...

Puss och kram!

2011-08-28 @ 10:58:37
URL: http://majasofia.blogg.se/
Postat av: Cisci

Åh vad tråkigt!!!! Då får vi väl hålla dig på marken. :)

2011-09-03 @ 20:57:18
URL: http://dagarmedcisci.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0