Right back at me

Började dagen med att må precis lika dåligt som jag gjorde igår. Fick en right-back-attcha attack efter att jag skrivit gårdagen blogguppdatering där jag så fint predikade om att jag till och med kan glömma bort att jag är gravid. Jo tjena! Ryggbråck och magpump var det som gällde igår. Typ så. Och idag påbörjades dagen på precis samma sätt. Låg i soffan och ville helst avlida. Men då jag tyckte som allra mest synd om mig själv insåg jag att det nog kankse var för att jag proppar i mig järntabletter, multivitaminer och omega-siffror men zip zero klunkar vatten. Tar tabletterna med juice och mjölk. Baaaad idea. Så efter sex stora glas vatten mådde jag så pass prima att jag till och med pallade med att ta en dusch. Nu mår jag okey, dessvärre satt ryggvärken inte i vätskeintaget, och ska till och få i mig lite lunch innan första föräldragruppen. Ugh. Vet inte alls varför med det känns just nu precis bara jobbigt. Himlans jobbigt. Troligtvis för att jag lär gå dit själv, men det blir nog bra. Klockan femton.nollnoll ska jag infinna mig med humöret i topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0