when I think about it

Nyss hemkommen från föräldragruppen och jag har kommit till en viss insikt tror jag. Jag har ju sagt att jag inte vill att denna blogg ska bli för inriktad på graviditeten och senare bebislivet. Men jag känner nog att jag måste få ha någonstans där jag får skriva. Dela med mig. Utan att tråka ut. En stor del av mitt liv, min passion går ju ut på att skriva. Jag skriv högt och lågt, överallt och ingenstans. Och om jag väljer att stänga ut detta. Min graviditet.. Så stänger jag ju ute det viktigaste och största som hänt mig. Jag stänger ute en person, en person som är närmre mig än någon annan. Som känner mig - varje steg jag tar.. Och det är inte något jag vill. Jag vill hylla, glädjas, gnälla och tindra över det som sker och tänker så också göra. Vilket har gjort att jag startat ytterligare en blogg. En blogg där jag kommer fokusera på mig som blivande mamma, min graviditet, situationen jag/vi är i och vad som sker. Ni får mer än gärna följa den, men vill ni inte så finns fortfarande denna blogg kvar. Och vecko-uppdateringarna kommer att fortsätta. Hänger ni med? Nya bloggen, som det fortfarande arbetas på, hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: johanna

Men gumman, det är klart som farao att du ska skriva om det där. Det är ju liksom du nu. Så bara du gör det nånstans så är jag nöjd. Fick ditt sms när vi kom fram. Skavsår jobbar jag på och njuter gör vi i fulla drag!

2011-08-18 @ 03:26:45
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0