Let's give it another try



Hemma från vår semster sedan några dagar och ja... Utvilad skulle man nog kunna kalla det jag är! Hade en helt fantastisk resa och Indien är utan tvekan ett land jag vill/måste åka tillbaka till! Ska försöka komma med lite uppdateringar här i framtiden. Om inte annat kommer det bilder, de flesta dock på facebook - så ni som är vänner med mig där får se det mesta! Lite full rulle här nu dock. Har två företagsidéer som snart kommer vara klara och jag kanske vågar/vill presentera dem här. Vi får se. Lite jobb med dem är det iallafall och det är vad som upptar den större delen av min tid för tillfället speciellt som jag vill få klart endel innan mina jobbresor drar igång. Tionde Mars.

Men hörni. Over and out! Katten har fått tag i något typ av speedpreparat här verkar det som och jag måste inleda uppdrag rädda lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0