Pics och pixlar

Sortering och radering. Taj Mahal och Qutub Minar. Kor och stränder. Jädrar i min lilla låda vad här har fotats! Jag tyckte verkligen att vi hade lagt band på oss denna gången (med lärdom från Afrikaresan) men ändå så har vi, efter att ändå raderat i kameran under resan, lyckats skrapa ihop 1894 bilder. Bra jobbat!!? Känns dessvärre som vi jobbat lite mindre bra nu då, när de ska rensas och sållas till det lilla album jag tänkt publicera på Facebook. Men nu, efter många åh, meeeen, gaaah, hm, ugh, mullimäh, fanskap och Taj Mahal IGEN!!! så har jag fått ner antalet till 627. Rätt många I know men va fan. Jag anser att det är tillräckligt okey för att vissa ska ta sig igenom. Jag vet att iallafall mamma och förmodligen även pappa, farmor och svärföräldrarna klarar det.. (Eller!?) Så, ja. Nu ska publiceras! Woop woop! Vill dock utfärda en liten varning och samtidigt även en bedjan om förståelse; Taj Mahal var verkligen så sjukt jäkla mäktigt och ja, jag grinade kanske lite när jag kom dit... Anyhow. Ni kommer eventuellt, förmodligen, uppleva att det är ett bra antal för många bilder på skapelsen men jag vill att ni ska veta att jag faktiskt raderat över 80 stycken av dem till FB-albumet... Okey!? ...Bra! Tack :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0