Bästa Fru Wang

Det absolut bästa med att ha städerska är att det gör mig produktiv i hemmet. Kalla mig galen om ni vill men jag måste städa innan Wang kommer. Att låta det bara vara som det är är för mig omöjligt. Diska undan lite, plocka bort alla lösliggande grejer, bädda sängen, tvätta, ta bort smulor från köksbordet.. Det ska bara göras innan hon knackar på dörren, det sista jag vill är att hon ska tro att jag är för lat för att sköta om mitt hem själv (vilket jag i själva verket är!!?!) It's a huge no no. Och för att vara ärlig brukar vi faktiskt hålla undan himla bra här hemma, men jag tror verkligen att det beror på just Wang. Underbara människa. Imorgon är det dags igen så passar på att softa lite idag.

Kommentarer
Postat av: Mariah

Kan du skicka fru Wang till oss också? Det borde väl inte vara så svårt? :-)

2011-01-12 @ 09:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0