Get your shit together and smile



Har haft ett par stressiga men jävligt roliga dagar här nu i helgen. Vädret uppe vid Nanshan har varit grymt med strålande sol, ett par minusgrader, knappt någon vind - precis så man vill ha det! Att se deltagarna åka har varit en fröjd och gänget jag jobbat med har varit, stryk det, är! kanon. Dessvärre har all stress runt omkring resan gjort att jag fått tagit mig hem till city varje kväll så no partyshakin'moves för mig. Men I'm getting my shit together och det går snabbt framåt. Har precis lämnat av Mochi hos Chris och Kate, tagit fram sommarkläderna och börjat packa. Ser ljuset i tunneln och kan nästan känna hur solen kommer värma upp min vinterkalla och uttorkade kropp. Alla transporter är check, done and confirmed. Jag är snart check, done and confirmed.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha det rent fantastiskt underbart i Indien nu gumman! Hälsa!

2011-01-24 @ 20:40:36
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0