Un. Fkking. Believable.

Situation. Jag är matförgiftad. Det innebär att jag inte mår bra. Alls. Allting blir lixom helt enkelt lite jobbigare. T.ex upplevs ljud som högre. I tre timmar nu har det arbetats på/i hissen. Det innebär att de borrar i hissen som ger en typ av akustik till borrandet. Hissen är stoppad på våning 25. Jag bor på våning 23. Våning 24 existerar inte. Fakta. Jag blir vansinnig. Totalt knäpp. Galen. I vanliga fall (ja, detta händer.. För ofta.) hade jag snabbare än ljusets hastighet tagit mig härifrån, dock är inte toaletterna här svinkul. Och jag är toalettbunden. Knäpp. Galen. Hysterisk. Vansinnig. Förbannad. Nervös. Illamående. Döende. Gaaaaaalen. Jag vet inte ens vad. Troligtvis galen. Till den nivån där vita tröjor behövs. Jag kan tänka mig att tandtroll känner sig precis såhär när tanden de ockuperat blir borrad. Aaaaargh! Crazyness. Hysteri.

Kommentarer
Postat av: A

baby, fan vad jag tycker synd om dig! krya på dig, lots of love

2011-01-11 @ 07:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0