!?!



Är egentligen alldeles för trött för att säga någonting överhuvudtaget. Skriva.. Trött, inte sömnlöst trött (även fast det går in i det också hela) utan helt jävla slut. Jag förstår inte hur det är tänkt på jobbet?! Idag slängde jag i mig min lunch på typ tre minuter och då hade jag fått göra uppbrott i måltiden tolv(!!!!!!) gånger innan jag vart klar. Snälla människor. Jag är gravid! Jag behöver sitta ner, jag behöver få pusta ut en sekund, vila min halvbrutna rygg och jag behöver absolut min mat! Det är helt sanslöst. Tre dagar kvar innan jag är ledig en dag.. En dag, ja. Inte mer. Kommer knappt hinna blinka innan den är över som det känns nu. Detta är fasen inte hållbart. Har så ont i min kropp, mår så illa och är så yr så jag vet ärligt talat inte om jag kommer fixa helgen utan att börja grina. Fy fan är nog mest det jag har att säga nu.

Jag vet att man inte borde klaga på sitt jobb, och nej - det kanske inte är skitbra att göra det. Men det är inte jobbet i sig jag klagar på utan situationen som är just nu. Med personal görande. Och dessutom brukar jag inte klaga. Men tro mig, vilken annan som mig i samma situation hade nog gjort detsamma. Mer eller mindre högljudt.

Kommentarer
Postat av: amandan

Det låter inte bra att det är stressigt. Vet hur drygt det är att jobba när man är gravid. Hoppas det ordnar upp sig :)

2011-07-22 @ 22:07:35
URL: http://fredagslycka.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hörru! Sätt ner foten och vråla och sätt upp gränser i stil med berlinmuren för det är faktiskt inte ok! Och hälsa från mig.

2011-07-22 @ 23:07:33
URL: http://jlu.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0