I had the strangest dream

På gatorna drog folk omkring, och drog från krog till krog. Och alla drack varandra till och dansade och log. I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut...

Det känns fruktansvärt långt bort, den drömmen. Jag finner inte ord att skriva som egentligen har någon betydelse en dag som denna, då man vaknar upp till nyheten att över 80 personer mist livet under ofartbara omständigheter. Min klagan i föregående inlägg känns löjlig och jag sänder mitt djupaste medlidande till en nation som blivit drabbad av ett mörker utan botten. Min kloka vän Johanna har uttrykt det väldigt bra i sin blogg "Idag finns det inte fem miljoner norrmän och nio miljoner svenskar. Idag är vi fjorton miljoner nordmän."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0