Our special thoughts...



I natt vaknade jag som vanligt strax innan fem utav sendrag i vaderna och fötterna. Precis innan jag vaknade hade jag en dröm, från vilken jag hade en tydlig minnesbild då jag vaknade. I drömmen befann jag mig i min barndomsvän Saras föräldrahem tillsammans med en drös andra fina människor. Nere i hennes källare vid sterion hade jag ett viktigt samtal med en av mina bästa vänner, Jonna. Vi har väl aldrig haft särskillt liknande musiksmak hon och jag - vilket var vad vi disskuterade - "När jag lyssnar N'sync så mår jag inte bra alltså... Jag tycker verkligen inte att det är bra! De ger mig en sån där obehaglig känsla i kroppen, precis samma känsla som då jag vill köpa någonting som är alldeles för jävla dyrt och jag tänker -Don't do it, dooooooooon't do it! Samtidigt som jag hör mig själv säga -Går det bra att betala med kort? Ah men du vet, så som det är när man vet att man gör någonting hemskt fel, men ändå fortsätter." Heh ja, vad säger man!? Skönt att jag vet vart jag står gällande musik, eller vad säger du Jonna?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja visst... ;) Men hallå, sjuk dröm.. Vad är det som försegår i ditt huvud på dagarna egentligen?! ;)

2011-07-25 @ 23:45:14
Postat av: Sara

Haha du är för skön! Imponerande att du kommer ihåg så mycket från drömmen!

2011-07-26 @ 13:23:54
URL: http://dalkullansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0