Raspberry, loveberry



Jag har visserligen alltid älskat hallon, men nu är det löjligt! Blotta lukten av bäret får mig att svimma lite. Rätt mycket. Kesella hallon, hallonsaft, hallonpaj, hallonyoghurt, självklart färska hallon.... Det går i ett. Och idag, även hemmagjort hallonkräm! Tack Mamma som gjort den godaste hallonkrämen på evigheter som jag fick avnjuta då jag kom hem efter en minst sagt svettig dag på jobbet, Guld värt!

Annars så snurrar dagarna iväg i ett enda tjohej. Jag hänger som vanligt inte alls med utan känner mig mest förvirrad och faktiskt rätt förvånad varje morgon, över att en dag har gått... Vad gör jag med tiden?! Den lixom bara försvinner.. Det är som ett litet mysterie kan man säga. De senaste dagarna har bestått av jobb. Självklart. Men även mys med de sötaste små tjejerna Leia och Lucy. Diamanter! Har även påbörjat nedräkningen tills då jag ska få träffa min Mr. A igen. Eight sleeps to go - snart är vi där. Fy fallera va trevligt det ska bli! Anyhow, nu ska jag försöka sova. till falska toner från trubaduren på Skutan. Med kör. Ibland är livet underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0