Ugh



Sjuuuuk! Något jävla skit är det iallafall. Mår riktigt riktigt kasst, ont i magen och mår illa så jag ser grönt. Ryggen strejkar och ja. Allmänt blaha! Jag hoppas verkligen att detta är någonting som går över snart, och ärligt talat att jag får spy lite - tror det skulle kännas bättre då. Tycker jag nu iallafall, blir det så anser jag nog tvärtom då! Skit kul! Not.. Ska gräva ner mig för resterande tiden av kvällen och natten och hålla tummarna för morgondagen. Under tiden kan ni gärna få fortsätta dela med er av låttips, mycket uppskattat! Och vill ni inte göra det så kan ni ju fnura lite på hur personen som översatte skylten ovan fick sitt jobb!? Det bästa på hela The Bund Sightseeing tunnel! Polar Muaeum Bxperlence what?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0