Jobbing, jobbing




Halong Bay, morgondagens stopp.

Ok, Så jag kom fram till Hanoi. Gruppen också. Vi har avklarat två dagars guidning och allting känns bra! Förutom ryggen, men det är en helt annan historia som jag inte tänker dravla om här. Jag har huvudet fyllt av Ho Chi Minh, gästnamn, politik, försäkringssystem, skolgång och krig så jag känner direkt att detta inte kommer sluta väl. Syftar då direkt på inlägget. Men vill ändå visa lite good-will och ett livstecken där av skriver jag, vi ju kanske hoppas på att ett innehåll kommer med också nästa gång. Heh.

Åh, har så mycket. SÅ MYCKET! (ja, precis - fet stil, stora bokstäver, de är typ muchos grasos(?) stort och mycket) jag vill berätta för er, men då bli det jinx. Fucking jinx. Det förföljer mig det där.. Men men jag hoppas att jag kan få lite ordnat här så jag kan blogga ut till er inom en snar framtid. Nu, packing packing - jobbing jobbing. Snart, sov!

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, inte bra för min nyfikenhet! :)

2011-03-13 @ 14:38:07
URL: http://majasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0