For you I'd walk a thousand miles




Är i Shanghai, på det magnifika hotellet med värkande ben. De senaste dagarna har jag gått halva jorden runt kan man lätt tro om man bor i mina vader. Det har jag självklart inte gjort men jäklarns vad vi vandrat. Först runt i Xiamen på Gulanyu, runt i stan, mellan hotsprings och nu i SH. Walking, talking, walking. I Xiamen hittade jag min drömlägenhet - för tolvtusen i månaden. Goddamnit. Bäst var ändå hotspringsen, vip-to-be kan tro det! Dagen har bestått av Shanghai World Financial tower/center dit jag tvingade upp mamma på fyrahundrasjuttiofyra meter och glasgolv. Efter det åt vi välförtjänt lunch, fixade naglarna, drack kaffe, åt muffins, tog oss genom världens mest överskattade sightseeing tunnel och gick hem. Nu ligger mor min och sussar, bebis skruttar runt i magen och jag tar igen försvunnen bloggtid då jag varit utan internet ett par dagar. Ikväll ska vi (om vi får tag i biljetter) på superb akrobatik/cirkus show. Kommer bli great! Hoppas ni alla mår prima!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0