Little mister lover-boy

 
Leopold är känd här på innergården att vara något av en liten lover-boy. O pussvänlig som han är kiddot så ja, har han en hel del fans om jag fattat det hela rätt. Så fort vi går ut genom dörren flockas det människor runt honom, gamla som unga, män som kvinnor och alla vill ha en bit av kakan. Ge honom lite frukt, få honom skratta, dansa, snurra runt, klappa händerna eller prata kinesiska - mest likt en cirkus är det hela faktiskt och många gånger vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Leopold älskar dock uppmärksamheten och jag funderar på om han kanske inte kommer gå in i någon typ av chock då vi kommer till Sverige där han inte är lika "speciell" och inte nödvändigtvis blir center of attention vart han än går... Hur som. Bland alla dessa människor har Leopold, sin ringa ålder till trots, redan valt sin gemål. Grannflickan Amy. Den enda tjej (eller kille för den delen) på gården som inte vill leka med Leopold. Så typiskt. Jakten har börjat.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna | tillvaron.se

Haha, söta han då. Klart man inte kan ta det som är alltför lättillgängligt. Värsta trist juh. Men söta som jordgubbar är de! Miss you!

Svar: I know, en långvarig jakt som börjar tidigt ;-) Vi saknar dig med!!!
rebecca

2013-05-20 @ 22:00:51
URL: http://tillvaron.se/johanna
Postat av: mona nilsson

såå underbart söta ihop!Inte konstigt om han tycker om henne

2013-05-27 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0