Dags for uppdatering?!



Kanns som det!
Ar uppe i Salen och pa jobbet ar det full fart och i lagenheten jag bor i har det inte funnits nagot internet, forens idag! Weeeihei! Lycka. Men det ar iallafall min ursakt. Imorgon aker jag hem efter jobbet och jobbar pa Dalle fred-sond da bar det av upp hit igen for Kick-off pa Hogis, sen jobb har man-tors. Pa torsdag em bar det ater av soder ut da Andreas landar pa svensk mark igen. Storre lycka. Sa, vecko schema check! Ska bli sa mysigt att komma hem till helgen. Lucia, julmys och ja. Hemma. Dessutom har mamma sagt att nagot har hant i mitt rum.. For allt jag vet kan det vara allt ifran en ny sangkudde till.... Ja... En kladd julgran mitt pa golvet. Men no worries maami. Har ar inga forvantningar uppe...? Vad det an ar blir det nog toppen, ska bli kul att se om min entre dekoration fortfarande lever ocksa. Synd bara att det inte kommit nagon sno an. Har uppe finns det faktiskt gott om det, men ja. Det kommer nog att snoa hemma bade fredag-lordag. Jag har gjort den deal med moderjord om det. Ja, men na. Jag har absolut ingenting vettigt att skriva, sa jag tror jag lagger ner nu och ror lite pa flasket istallet. A.k.a packar vaskan.


Christmas waves a magic wand over this world, and behold, everything is softer and more beautiful. 
Norman Vincent Peale




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0