Luring

Tji på mig! Imorse när jag vaknade så kände jag att det här var en dag då jag absolut inte ville göra någonting! Ville stanna kvar i sängen, burra ner huvudet i kudden och dra för gardinerna. Bara för det bestämde jag mig för att göra massor! Bara för att bevisa för mig själv. Så.... Idag har jag städat, tvättat, diskat, handlat, strykt, bäddat rent, lagat mat och planerat inför Inre Mongoliet resan. Jag har inte bara fått mängder av små "måsten" avklarde jag känner mig dessutom tusen gånger bättre än jag gjorde imorse. Nu är det bara Andreas som saknas. Förhoppningsvis har jag honom hos mig imorgon igen. Vem vet...


Lilla fröken envis

Också en väg om tusen mil börjar med ett steg



Kommentarer
Postat av: johanna

Lilla fröken envis...ut en aningen konstig vinkel tycker jag.. Men du är duktig gumman!

2009-09-22 @ 17:10:48
URL: http://jlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0